wtorek, 10 grudnia 2013

Perry: "Jestem za młoda na dziecko"

Perry: Jestem za młoda na dziecko
W najnowszym, amerykańskim wydaniu Marie Claire na okładce znalazła się Katy Perry. Piosenkarka udzieliła wywiadu, w którym wyjawiła, jakie były powody rozpadu jej małżeństwa. Okazuje się, że Russell Brand chciał założyć rodzinę i próbował namówić swoją żonę do posiadania dzieci. Gwiazda jednak uznała, że musiałaby poświęcić karierę, a nie może sobie na to pozwolić.
Zdecydowanie nie jestem jeszcze gotowa i nie mogę na razie nic planować na przyszłość - powiedziała wokalistka. Kiedy zdecyduję się założyć rodzinę będę chciała być mamą przez jakiś czas.
Brand bardzo chciał mieć dzieci, a ja wiedziałam, że nie jestem gotowa. Jeśli będą miała dziecko wtedy będę musiała poświecić karierę. Musiałabym częściej wracać do domu. Kiedyś na pewno będę chciała mieć dziecko, ale teraz jestem jeszcze za młoda - dodała 29-letnia Perry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz