środa, 5 grudnia 2012

Katy Perry i Carly Rae Jepsen ♥



katy perry carly rae jepsen billboard women in music luncheon 06



Katy Perry i Carly Rae Jepsen uderzyły w czerwonym dywanie na 2012 kobiet na Billboard Women In Music Luncheon Impreza odbyła się w piątek  (listopad 30) w Nowym Jorku.

28-letni artysta został uhonorowany Kobieta rozróżnienia roku! Carly Rae, 27, został wyróżniony w tegorocznej "Rising Star".

"Czułam jaki był mój rok  w zeszłym roku ... Myślałam, że mój czas minął," Katy powiedziała w rozmowie z Jonem Stewartem.

"I naprawdę nie lubię nazywać się wzorem dla moich fanów, ale mam nadzieję, że jestem inspiracją, zwłaszcza dla młodych kobiet", Katy powiedziała przyjmując nagrodę.

Carly Rae mówiła o swoim hit "Call Me Maybe". "To było coś w rodzaju klucza do odblokowania reszty świata dla mnie i było coś, że nikt z nas się nie spodziewał", powiedziała.

Również w przypadku były Cher Lloyd i Ciara.

katy perry carly rae jepsen billboard women in music luncheon 01
Sweet poza ♥ :D


katy perry carly rae jepsen billboard women in music luncheon 27

katy perry carly rae jepsen billboard women in music luncheon 09
Przyjaciółeczki ? :)


katy perry carly rae jepsen billboard women in music luncheon 02
Przytulanko :]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz