czwartek, 1 listopada 2012

Wytwórnia chciała, żebym była jak Clarkson albo Lavigne!

Wytwórnia chciała, żebym była jak Clarkson albo Lavigne!

Katy Perry zrobiła karierę w show biznesie po drastycznej zmianie wizerunku. Wcześniej śpiewała muzykę religijną i była przeciętnie wyglądającą dziewczyną. Później przeistoczyła się w wyzywającego wampa i postawiła na popowy repertuar i piosenki o całowaniu koleżanek. Jak sama wspomina, bardzo ciężko było jej wywalczyć samodzielność w tym zakresie. 

Wiele razy słyszałam "nie", ale nigdy się z tym nie pogodziłam i szłam dalej - wspominała gwiazda w programie Ellen DeGeneres. Mówiono mi, że to, co chcę zrobić się nie uda, że powinnam się zmienić, że powinnam spróbować inaczej. Wytwórnia chciała, żebym była jak Kelly Clarkson albo Avril Lavigne, czy ktokolwiek, kto był wtedy na topie. Nie zgodziłam się. Mówiłam: "Przede wszystkim chcę być Katy Perry".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz