środa, 19 września 2012

Co Adele zabrała Katy ?

Adele, Katy Perry


Mimo tego, że brytyjska piosenkarka, podebrała coś amerykańskiej, panie nadal żyją w dobrych stosunkach.
Katy Perry w jednym z ostatnich wywiadów wyznała, że jakiś czas temu Adele zabrała jej pewną rzecz. Jesteście ciekawi, o co chodzi?
Przyszła obejrzeć jeden z moich koncertów, jaki grałam dawno temu w małej miejscowości. Przyszła za kulisy kiedy jadłam burrito. "Burrito - gdzie znalazłaś burrito w Anglii, skąd masz meksykańskie jedzenie?" - powiedziała Adele. I zabrała mi jedzenie - Katy wspomina w rozmowie z Capital FM.
Przygoda z burrito nie poróżniła artystek. W dalszym ciągu wyrażają się o sobie w superlatywach,Adele wystąpiła nawet w filmie "Katy Perry: Part Of Me", gdzie ciepło wypowiada się o koleżance.
Zawsze ją kochałam - podsumowuje Katy.
Dobrze, że Katy nie jest jako Joey z "Przyjaciół", który nigdy nie dzielił się jedzeniem. Wtedy mogłoby nie być już tak wesoło ;)

Zabawna historia?



( sorka że wszystko skopiowane , ale nie chciało mi się pisać :> )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz